Ez egy kis zenés videó mely a Shift-el kezd és a DiRT 2-vel zár. Remélem sokaknak elnyeri a tetszését,de melyik része jobb és miért?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sasguild.blog.hu/api/trackback/id/tr731388318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bander95 2009.10.24. 16:27:27

Jó kis vidi nekem a dirt 2 jobban bejön mert az szerintem élvezetesebb hogy a porban és mocsokban versenyezzek az anyatermészet ölén mint a betonon amúgy meg nagyon jó játék mind a 2

belike 2009.10.24. 23:40:24

Hello sas:)tudnál mondani infót Laleeról?:)

$a$ koma 2009.10.25. 09:27:25

@belike: Amit leírtam LaLee blogján ahhoz tartanám magam,miszerint ha elmondja akkor elmondja ha nem akkor nem,de ne erőszakoljátok ki. De mint mondtam természetesen vissza fog térni blogjának és a videók folytatásához. Szóval én nem mondom el,nem gonoszságból vagy szemétségből,pusztán nem teregetem mások magánügyeit vagy kavarom a sz*rt

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2009.11.14. 22:38:40

szevasz $a$, várható vmikor videó? :)
ha van kedved nézz be a blogomra én is csináltam párat,de még az elején vagyok :)

$a$ koma 2009.11.23. 14:17:12

Elnézést a késői válaszért,igen a blog szünetel,de csinálok is egy post-ot,ha minden igaz lassan talán helyrerázódnak a környezetemben a dolgok és akkor folyt köv.Tényleg sryy és köszönöm a türelmetek
süti beállítások módosítása